Analýza možností rozvoje podniku – Mgr. Zuzana Barak
Mgr. Zuzana Barak
Diplomová práce
Analýza možností rozvoje podniku
Analysis of a Company Development
Anotace:
Diplomová práce identifikuje potenciál expanze vybraného podniku. Na základě externí a interní analýzy hodnotím kapacity rozvoje firmy v základních faktorech na daném trhu. Výsledkem práce je posouzení stávající situace a návrhy zlepšení marketingového mixu.Abstract:
Diploma thesis identifies the expansion potential of the company. I evaluate the capacity of the company's development in the fundamental factors based on the internal and external analysis on the given market. The result is an assessment of the current situation and proposals for improvement of the marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flvc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Šopf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková