Analýza preferencí zákazníků na trhu pojistných produktů – Hana Pechová
Hana Pechová
Bakalářská práce
Analýza preferencí zákazníků na trhu pojistných produktů
Customer Preference Analysis on the Insurance Product Market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou chování zákazníků na trhu pojištění vozidel. V rámci práce jsem uskutečnila marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazník vyplňovali zákazníci vybrané pojišťovací kanceláře. Z takto získaných dat jsem porovnala chování zákazníků kanceláře z pohledu pohlaví, věku, výše měsíčního příjmu, bydliště a frekvence řízení vozidla. Po vyhodnocení …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on customer behavior in the car insurance market. I conducted a market research in the form of a questionnaire. Customers of a selected insurance agency filled out the questionnaire and the obtained data was compared. Then I analyzed the behavior of customers in terms of gender, age, monthly income, place of residence and driving frequency. After the analysis I made my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Hana Pechová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer preferences on the car market in the Central Europe
Artemii Busheev -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Preference spotřebitelů při výběru banky
Tereza Slaná -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl