Analýza potenciálu trhu služeb reklamních agentur v Moravskoslezském kraji – Renáta Bílková
Renáta Bílková
Diplomová práce
Analýza potenciálu trhu služeb reklamních agentur v Moravskoslezském kraji
Market Potential Analysis of Advertising Agencies Services in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Cílem mé práce bylo analyzovat využití služeb reklamních agentur firmami z Moravskoslezkého kraje. Celá práce je rozdělena do 5 částí. V prvním celku definuji všechny teoretické východiska, které jsou potřebné k pochopení problematiky. Druhá část obsahuje charakteristiku trhu reklamních agentur a specifikaci konkrétní reklamní agentury, pro kterou byla práce určena. Dále práce obsahuje metodiku shromažďování …víceAbstract:
The aim of my thesis was to analyze the use of advertising agencies services from companies Moravian-Silesian region. The thesis is divided into 5 parts. The first part defines all theoretical background needed to understand the problem. The second part contains the characteristic market of advertising agencies and MediaMax agency, for which the work was intended. Further thesis developed a methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80090
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLKOVÁ, Renáta. \textit{Analýza potenciálu trhu služeb reklamních agentur v Moravskoslezském kraji}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xbmgs9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
English Speaking Kindergartens in Moravian-Silesian Region
Jana BALEJOVÁ -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.
Dominika Hučíková -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný