Franchising jako cesta k samostatnému podnikání – Bc. Michaela Skřivánková
Bc. Michaela Skřivánková
Diplomová práce
Franchising jako cesta k samostatnému podnikání
Franchising As a Way to Individual Entrepreneurship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou franchisingového podnikání v České republice. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav české franchisy, její současný vývoj i možný budoucí rozvoj, obecné a právní podmínky, výhody, nevýhody a principy jejího fungování, představené nejen na konkrétním příkladu, ale v širších souvislostech. Zájem o tuto metodu podnikání v České republice neustále stoupá. …víceAbstract:
The thesis deals with the franchising business in the Czech Republic. The aim of this work is to analyze the current state of the Czech franchise, its current development and possible future development as well as general and legal conditions, advantages, disadvantages, and the principles of its operation, introduced not only via a specific case study but in a broader context. The interest in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ki0hn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem
Vira Ivančova -
Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
Denisa Fialová -
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola MICHLOVÁ -
Komunikace firmy Simona Zemanová, s. r. o. (vnímání značky Benetton)
Markéta VYMĚTALOVÁ -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová