Mediální plánování malých a středních podniků – Bc. Anastasie Kyryčuková
Bc. Anastasie Kyryčuková
Master's thesis
Mediální plánování malých a středních podniků
Media planning of small and medium-sized enterprises
Abstract:
Tato práce se zabývá mediálním plánováním pro malý rodinný podnik – Olexton, s. r. o. Cílem práce je navrhnout mediální plán vybrané společnosti a stanovit doporučení pro její činnost v oblasti marketingové komunikace. Dílčím cílem práce je provést výchozí analýzy prostředí, stanovit komunikační a mediální cíle, navrhnout konkrétní komunikační nástroje a sestavit mediální rozpočet pro vybranou společnost …moreAbstract:
This work deals with media planning for small family business – Olexton, Ltd. The aim of this work is to design a media plan of a selected company and to set recommendations for its activities in the field of marketing communication. Partial aim of the thesis is to perform initial analysis of the environment, to set communication and media goals, to design specific communication tools and to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uhux0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
„Osvobozená vesnice“. Mediální obraz venkova a venkovanů na stránkách Rudého práva a Lidové demokracie v letech 1945-1946
Lenka Malá -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Česko - německé kulturní vztahy po roce 1945 s případovou studií Dnů české a německé kultury v Drážďanech, Ústí nad Labem a Euroregionu Elbe/Labe
Václav Kazda -
Vybraná cílová skupina a proces komunitního plánování sociálních služeb v Jindřichově Hradci
Dana Viktorinová -
Vybraná cílová skupina a proces komunitního plánování sociálních služeb v Jindřichově Hradci
Vladislav Kalaš