Produktový design jako nástroj in-store komunikace – Jiří Němec
Jiří Němec
Bakalářská práce
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Product Design As A Tool For An In-store Communication
Anotace:
Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace …víceAbstract:
Instore communication is currently a common part of sales support. An important part of instore communication are POP and POS materials, in other words, sales support and sales racks. Design of these products is very important. The bachelor thesis, is divided in two parts - theoretical and analytical. The theoretical part explains why sales at the point of sale are important, what tools are used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němec, Jiří. Produktový design jako nástroj in-store komunikace. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
The Depiction of Harriet Tumban in Contemporary Pop Culture
Veronika Zejdová -
T: Americký sen - Elvis Presley ve fotografii a jeho vizuální vliv na pop kulturu
Daniela Erbanová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Pop- und Rockmusik im DaF-Unterricht. Zu ihrem Lernpotential und den Einsatzmöglichkeiten im Kontext tschechischer weiterführender Schulen
Alena Hubíková