Natálie Hladká Maděryčová

Bachelor's thesis

Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

The Knowledge of the Chosen Brand Among the Selected Group of University Students
Abstract:
Bakalářská práce s názvem znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů pojednává o znalosti a vnímání značek Kofola a Coca-Cola u této cílové skupiny. Dále se také zaměřuje na znalost a vnímání reklamních kampaní těchto značek a zda jsou zákazníci ovlivňováni jejich působením. V teoretické části jsou shrnuty hlavní pojmy týkající se tohoto tématu, jako marketingová komunikace, reklamní …more
Abstract:
The thesis with the title ,,The knowledge of the chosen brand among the selected group of university students'' deals with the knowledge and perception of the brands Kofola and Coca-Cola for this target group. In addition, it also focuses on the knowledge and percepti-on of the advertising campaigns of these brands and if the customers are influenced by their action. The theoretical part summarizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hladká Maděryčová, Natálie. Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe