Martina Řezníčková

Diplomová práce

Analýza spokojenosti zákazníků čerpacích stanic OMV

Analysis OMV of customers‘ satisfaction
Anotace:
Cílem diplomové práce je určit spokojenost zákazníků čerpacích stanic OMV Česká republika s.r.o. a potvrdit výzkumné otázky, týkající se zákaznické spokojenosti, využívání doplňkových služeb a cílené návštěvnosti na OMV. Nejprve byly na základě vlastní pracovní zkušenosti a s pomocí bývalých kolegů určeny proměnné, u kterých je pravděpodobné, že ovlivňují spokojenost respondentů. Následně byl prováděn …více
Abstract:
The objective of the diploma thesis is to determine customers’ satisfaction at the filling stations of OMV Česká republika s.r.o. and to confirm research questions related to the customers’ satisfaction, their use of additional services and targeted attendance at OMV. Firstly, variables, which are likely to influence satisfaction of respondents, were determined based on my own work experience and with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Zuzana Ticháková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73811

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management