Bc. Tereza Kurfiřtová

Bachelor's thesis

Tradiční postavení žen v islámu a jeho alternativní pojetí z pohledu Ayaan Hirsi Ali

Traditional Women's Position in Islam and its Alternative Interpretation of Ayaan Hirsi Ali
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku postavení žen v islámském společenství. Zabývá se tradičním postavením žen v islámu a následně popisuje jeho alternativní pojetí z pohledu somálské ženy, Ayaan Hirsi Ali, silně věřící a oddané muslimky, která v průběhu jejího života odmítla víru v Alláha a začala usilovat o zlepšení postavení muslimských žen ve světě. V úvodní části text objasňuje původ …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on issues of the positions of women in the Islamic society. It is concerned with the traditional women's position in Islam and then it describes its alternative interpretation of a Somali woman, Ayaan Hirsi Ali, a deeply faithful Muslim who during her life has refused her faith in Allah and has started to strive for improvement of Muslim women in the world. In the initial …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Jana Jetmarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kurfiřtová, Tereza. Tradiční postavení žen v islámu a jeho alternativní pojetí z pohledu Ayaan Hirsi Ali. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / AJ-HU