Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem – Kristina Jančaříková
Kristina Jančaříková
Diplomová práce
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Product placement on the blog and the rate of its awareness by consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na product placement a jeho využití na blogu, respektive ve videoblogu. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry si respondenti uvědomují product placement umístěný na blogu jako reklamní sdělení. Praktická část sestává z výběru 6 videí, na jejichž základě pak bude probíhat rozhovor o zpracování videa, důvěryhodnosti přednesu influencera a o míře rozpoznání product …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on product placement and its use on the blog or video blog. The main goal of the thesis is to find out to which level the respondents are aware of the product placement on the blog as an advertising message. The practical part consists of a selection of 6 videos of which there will be an interview about video processing, credibility of influencer speech and the degree of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková