Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích – Pavla Dostálová
Pavla Dostálová
Diplomová práce
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
Methods of Increasing of Advertisement Efficiency on Social Network Sites
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje popis sociálních sítí z pohledu reklamního nástroje. Na základě analýz využití vybraných subjektů a vyhodnocení zpětné vazby od oslovených respondentů, obsahuje vypracované návrhy pro zvýšení efektivnosti využití sociálních sítí pro podporu vybraných produktů a služeb ve spojení s vybranými firemními subjekty využívající sociální sítě k propagaci na českém trhu. Takto …víceAbstract:
This diploma thesis contains description of the social networks from marketing tool point of view. Based on the analysis of the selected companies and feedback evaluation from the addressed respondents, contains prepared recommendations for effectivity improvement of the social networks usage for selected products and services support in connection to selected companies using social networks for promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effects of advertisement on the consumer
Prince Pal Saini -
Effective recruitment process as the competitive advantage in the market
Andriy Botnarenko -
Vedení malé sociální skupiny - případová studie zájmové taneční skupiny
Monika Hanzelová -
Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Ondřej Krišica -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Moissac: a Sacred Space at the Borders of Social Groups
Jana Černocká
Název
Vložil
Vloženo
Práva