Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru – Bc. Štěpánka Čačíková Kodlová
Bc. Štěpánka Čačíková Kodlová
Bakalářská práce
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Consumer culture and the crisis of integrity consumer - ambivalent effects operation of integrated marketing communications in the social space
Anotace:
Cílem této práce je na základě teoretických zdrojů identifikovat a interpretovat pojem spotřební kultury, kterému je v domácích odborných publikacích věnováno stále málo prostoru, dále ukázat roli marketingové komunikace a její účinky na spotřební chování zákazníků. Podpořit tvrzení, že jednotlivé nástroje marketingu a marketingový mix mají vliv na ambivalentní chování a rozhodování spotřebitele. Ambivalentní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and therefore interpret a term Consumer Culture based on theoretical sources, because there is almost no attention paid to this term in current Czech scientific publications, also to show the role of marketing communication and its impact on consumer's behavior. Furthermore, to support following statement which says that marketing tools and marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qegdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAČÍKOVÁ KODLOVÁ, Štěpánka. \textit{Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xcg5sp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel a ambivalence cen
David Mejsnar -
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Jan Fidler -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad