Michaela TOUŽIMSKÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia

The marketing strategy of travel agency Enthusia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii cestovní kanceláře Enthusia a na jejím základě navrhnout zlepšení jednotlivých částí této strategie. Pro naplnění cílů práce se vychází z literárních pohledů autorů, z marketingových analýz a z dotazníkového šetření. Obsahem teoretického zakotvení je přiblížení dané problematiky marketingové strategie od vícero autorů. V druhé části …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of travel agency Enthusia and on its base to suggest improvements of individual parts of this strategy. Marketing analyzes, surveys and professional literature is used for meeting the goals of this thesis. Theoretical part focuses on introduction of area of marketing strategy and will be based on professional literature. The second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOUŽIMSKÁ, Michaela. Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management