Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia – Michaela TOUŽIMSKÁ
Michaela TOUŽIMSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia
The marketing strategy of travel agency Enthusia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii cestovní kanceláře Enthusia a na jejím základě navrhnout zlepšení jednotlivých částí této strategie. Pro naplnění cílů práce se vychází z literárních pohledů autorů, z marketingových analýz a z dotazníkového šetření. Obsahem teoretického zakotvení je přiblížení dané problematiky marketingové strategie od vícero autorů. V druhé části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of travel agency Enthusia and on its base to suggest improvements of individual parts of this strategy. Marketing analyzes, surveys and professional literature is used for meeting the goals of this thesis. Theoretical part focuses on introduction of area of marketing strategy and will be based on professional literature. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOUŽIMSKÁ, Michaela. \textit{Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xcj3ap/.
Jak správně citovat práci
TOUŽIMSKÁ, Michaela. Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová