Uplatňování principu multikulturality v tuzemském podnikatelském prostředí – Valeriia Umniashkina
Valeriia Umniashkina
Bakalářská práce
Uplatňování principu multikulturality v tuzemském podnikatelském prostředí
Multiculturalism and corporate culture in the business environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou multikulturality. Konkrétně zkoumá prvky národních mentalit ve firmách. Práce si klade za cíl identifikovat tyto prvky v podnikové kultuře, zjistit, které z nich přináší nejvíce konfliktních situací, a doporučit vhodné postupy k zjištění problémů a k jejich odstranění. V teoretické části bakalářské práce jsou zachycena a rozvedena témata multikulturality …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of multiculturalism. Specifically, it examines elements of national mentalities in companies. The work aims to identify these elements in corporate culture, to determine which of them brings the most conflict situations, and to recommend appropriate procedures to identify problems and eliminate them. The theoretical part of the bachelor's thesis captures and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Valeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Management of international trade of a company
Petr Ouvín -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy
Inna Pavlová -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů
Karolína Vacková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová -
Národná mentalita ako faktor ovplyvňujúci postavenie žien v podnikaní
Denisa Gondová -
Ruská řečová etiketa jako projev národní kultury
Miroslava MUZIKOVÁ -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc