Veronika Štanglová

Diplomová práce

Značka produktu jako zdroj rolové identity

Brand product as a source of role identity
Anotace:
Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of the way a product label forms a customers identity and more precisely the identity of a given social group. The aim of this thesis is to analyse the way a product label contributes to the creation and formation of an individual consumers identity. It involves the analysis of the waya purchase of a certain kind of goods is related to the customers lifestyle or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: Eliška Novotná
  • Oponent: Oldřich Syrovátka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71142