Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o. – Barbora Zachová
Barbora Zachová
Bakalářská práce
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Marketing utilization of Facebook, focusing on the company Slevomat.cz Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového využití sociální sítě Facebook se zaměřením na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, sociálních sítích a slevových portálech. Praktická část se věnuje možnostem využití Facebooku. Poznatky nabyté při psaní této práce jsou poté aplikovány na společnost Slevomat …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the utilization of Facebook as a marketing tool, focusing on the company Slevomat.cz Ltd. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses marketing, social networks and discount portals. The practical part is devoted to the possibilities of using Facebook for marketing purposes. The knowledge acquired during writing this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený -
Marketingový plán pro "slevomat"
Eva Struhařová -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev