Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu – Jitka Bošková
Jitka Bošková
Bakalářská práce
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Communication strategy of the company in the area of tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska cestovního ruchu, komunikační strategie a popisuje nástroje komunikačního mixu. V praktické části se práce zabývá stručným představením podniku, analyzuje jeho komunikační strategii, a porovnává ji se strategii konkurence. Cílem praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with communication strategy of the chosen company in the tourism industry. The first part is focused on explaining theoretical definition of the tourism and communication strategy used in chosen company. In this part there are also decribed tools of the communikation mix. The second part includes basic information about the chosen company and its communication strategy. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bošková, Jitka. Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva