Ing. Svatopluk Minařík

Diplomová práce

Marketingové řízení pro zahraniční trhy

Marketing management for foreign markets
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingové řízení pro zahraniční trhy“ je analyzovat situaci, kdy chce společnost vstoupit na zahraniční trh. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky k problematice vstupu společnosti na mezinárodní trh. Jsou zde rozebírány důvody, možnosti a formy vstupu, a také rizika, která sebou vstup na cizí trh nese. Ve druhé části jsou tyto poznatky použity pro analýzu konkrétního …více
Abstract:
The goal of diploma thesis „Marketing management for foreign countries“ is to analyze situation, when the company plans to enter the foreign market. In the first part is summarized theoretical knowledge about entering foreign market. There are analyzed reasons, possibilities and forms of enter and also the involved risks. In the second part are these knowledge used for analyze of real market and specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management