Marketingové řízení pro zahraniční trhy – Ing. Svatopluk Minařík
Ing. Svatopluk Minařík
Diplomová práce
Marketingové řízení pro zahraniční trhy
Marketing management for foreign markets
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingové řízení pro zahraniční trhy“ je analyzovat situaci, kdy chce společnost vstoupit na zahraniční trh. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky k problematice vstupu společnosti na mezinárodní trh. Jsou zde rozebírány důvody, možnosti a formy vstupu, a také rizika, která sebou vstup na cizí trh nese. Ve druhé části jsou tyto poznatky použity pro analýzu konkrétního …víceAbstract:
The goal of diploma thesis „Marketing management for foreign countries“ is to analyze situation, when the company plans to enter the foreign market. In the first part is summarized theoretical knowledge about entering foreign market. There are analyzed reasons, possibilities and forms of enter and also the involved risks. In the second part are these knowledge used for analyze of real market and specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lf5sw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou (surovinou nebo výrobkem s vyšší přidanou hodnotou)
Michal Kubeček -
Celní řízení v mezinárodním obchodě
Karla Koniuchová -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou
Martin Homola -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou
Jakub Huňáček -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou
Michael Gottvald