Ing. Pavla Petrová

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti

Methodics of Customer satisfaction research, identification of their PPO (needs, requires, expectations). Application of the research outcomes to the company existence.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o zákaznické spokojenosti s nabízenými produkty či službami a zároveň také o jejich průzkumu a identifikací PPO a aplikaci zjištěných skutečností do života společnosti. Dále práce hodnotí problematiku technik průzkumu spokojenosti zákazníků, hlavně pak dotazníkovou metodu. Jako stěžení část této práce je realizace vlastního průzkumu spokojenosti klientů konkrétní finanční …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of customer satisfaction with offered products or services and also with research and identification of customers‘ needs, requirements, expectations and aplication of research outcomes to the company existence. Also this work values the techniques of the research of customers‘ needs, mostly the questionary research. The fundamental part of this work is own-processed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní