Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti – Ing. Pavla Petrová
Ing. Pavla Petrová
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Methodics of Customer satisfaction research, identification of their PPO (needs, requires, expectations). Application of the research outcomes to the company existence.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o zákaznické spokojenosti s nabízenými produkty či službami a zároveň také o jejich průzkumu a identifikací PPO a aplikaci zjištěných skutečností do života společnosti. Dále práce hodnotí problematiku technik průzkumu spokojenosti zákazníků, hlavně pak dotazníkovou metodu. Jako stěžení část této práce je realizace vlastního průzkumu spokojenosti klientů konkrétní finanční …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of customer satisfaction with offered products or services and also with research and identification of customers‘ needs, requirements, expectations and aplication of research outcomes to the company existence. Also this work values the techniques of the research of customers‘ needs, mostly the questionary research. The fundamental part of this work is own-processed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mv66m/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVÁ, Pavla. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/xd7v5m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová