Ing. Pavla Petrová

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti

Methodics of Customer satisfaction research, identification of their PPO (needs, requires, expectations). Application of the research outcomes to the company existence.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o zákaznické spokojenosti s nabízenými produkty či službami a zároveň také o jejich průzkumu a identifikací PPO a aplikaci zjištěných skutečností do života společnosti. Dále práce hodnotí problematiku technik průzkumu spokojenosti zákazníků, hlavně pak dotazníkovou metodu. Jako stěžení část této práce je realizace vlastního průzkumu spokojenosti klientů konkrétní finanční …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of customer satisfaction with offered products or services and also with research and identification of customers‘ needs, requirements, expectations and aplication of research outcomes to the company existence. Also this work values the techniques of the research of customers‘ needs, mostly the questionary research. The fundamental part of this work is own-processed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní