Mgr. Lucie Šimková

Diplomová práce

Přístup pracovníků linek důvěry k opakovaně volajícím klientům

An aproach of crisis line's workers to repeat callers
Anotace:
Diplomová práce představuje fenomén opakovaně volajících klientů v kontextu linek důvěry v ČR. Zaměřuje se na činnost pracovníka linky důvěry, na principy práce, na klienty a témata, se kterými se pracovník setkává i na požadavky, které jsou na něj kladen. Práce se zabývá i tématem přístupu ke klientům a to z toho pohledu, jak ho formuje kultura organizace včetně dilemat, jež jsou s tématem spojena …více
Abstract:
This paper introduces the phenomenon of repeat callers in the context of the crisis lines in the Czech Republic. It is focused on the activity of a crisis line worker, on the principles of work and issues, that worker can face and also on requirements that are placed on worker. This paper deals with approach to clients, with special regard to how it is shaped by the organization culture, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Daniela Vodáčková, prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jiří Vander, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce