Personální marketing a jeho význam – Bc. Martina Hajná
Bc. Martina Hajná
Bakalářská práce
Personální marketing a jeho význam
HR Marketing and its importance
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing a jeho význam“ je analýza náborové kampaně policie České republiky. Teoretická část je zaměřena na vymezení teoretických aspektů personálního marketingu. V praktické části je zpracována samotná analýza náborové kampaně probíhající v letech 2008 - 2009. V závěru práce je zhodnocena efektivita analyzované kampaně a jsou zde popsány správné a chybné postupy …víceAbstract:
The subject of this thesis “personal marketing and its importance” is to analyze the police recruitment campaign. The theoretical part is intent on definition of the theoretical aspects of personal marketing. In the practical part is processed the solely analysis of actual recruitment campaign runs from 2008 - 2009. In the enclosure of this thesis is reviewed the effectiveness of this analyzed campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/itvu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Evžen Cimrman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková