Marketing sociálních medií pro produkt Kliklap – Bc. Lucie Ramplová
Bc. Lucie Ramplová
Diplomová práce
Marketing sociálních medií pro produkt Kliklap
Social media marketing for the product of Kliklap
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat marketingem sociálních medií pro nový produkt na trhu Kliklap. V práci bude popsán současný stav poznání, vymezení všech termínů marketingu. Dále analytickou částí a návrhovou.Abstract:
The thesis will deal with social media marketing for a new product on the Kliklap. The work will describe the current state of knowledge, the definition of all marketing terms. Furthermore an analytical part and a design part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Product placement na YouTube
Jan Hrubeš