Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o. – Bc. Helena Vrátníková
Bc. Helena Vrátníková
Diplomová práce
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Psychological aspects of marketing communication applied in marketing strategy of EUFRAT School of Languages Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty v marketingové komunikaci. V teoretické části jsou postupně rozebírána jednotlivá teoretická východiska dané problematiky, konkrétně vývoj marketingu a změna jeho paradigmatu, marketingový mix a jeho složky. Dále je nastíněn psychologický pohled na komunikaci, marketingová komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Další část práce obsahuje …víceAbstract:
This thesis deals with the psychological aspects of marketing communication. In the theoretical part are solved various theoretical issues, namely the development of marketing and changing its paradigm, marketing mix and its components. Then the psychological view on communication, marketing communication and the particular components of the communication mix. The next part contains a chapter dealing …víceKlíčová slova
marketing holistická marketingová koncepce marketingový mix komunikace komunikační mix psychologické vlastnosti produktu psychologická analýza značky psychologie tvory cen psychologické faktory ovlivňující chování spotřebitele typologie spotřebitelů holistic marketing concept marketing mix communication communication mix psychology of product psychology of brand pricing psychological factors involving customer´s behaviour consumer typology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fgtgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁTNÍKOVÁ, Helena. \textit{Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xeagsc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Michal Filek -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Petra Němcová -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšné podnikání ženy
Eva Klesová -
Psychologické faktory ovlivňující podnikání ženy
Lenka Rysová -
Sociálně psychologické faktory ovlivňující pracovní spokojenost
Kateřina Burešová