Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o. – Bc. Helena Vrátníková
Bc. Helena Vrátníková
Master's thesis
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Psychological aspects of marketing communication applied in marketing strategy of EUFRAT School of Languages Ltd.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty v marketingové komunikaci. V teoretické části jsou postupně rozebírána jednotlivá teoretická východiska dané problematiky, konkrétně vývoj marketingu a změna jeho paradigmatu, marketingový mix a jeho složky. Dále je nastíněn psychologický pohled na komunikaci, marketingová komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Další část práce obsahuje …moreAbstract:
This thesis deals with the psychological aspects of marketing communication. In the theoretical part are solved various theoretical issues, namely the development of marketing and changing its paradigm, marketing mix and its components. Then the psychological view on communication, marketing communication and the particular components of the communication mix. The next part contains a chapter dealing …moreKeywords
marketing holistická marketingová koncepce marketingový mix komunikace komunikační mix psychologické vlastnosti produktu psychologická analýza značky psychologie tvory cen psychologické faktory ovlivňující chování spotřebitele typologie spotřebitelů holistic marketing concept marketing mix communication communication mix psychology of product psychology of brand pricing psychological factors involving customer´s behaviour consumer typology
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fgtgh/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁTNÍKOVÁ, Helena. \textit{Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/xeagsc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Michal Filek -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Petra Němcová -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšné podnikání ženy
Eva Klesová -
Psychologické faktory ovlivňující podnikání ženy
Lenka Rysová -
Sociálně psychologické faktory ovlivňující pracovní spokojenost
Kateřina Burešová