Marketingová strategie firmy v oblasti služeb – Elena Buravtceva
Elena Buravtceva
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Marketing strategy of the company service segment
Anotace:
Cílem této práce je provést marketingovou analýzu vybraného čtyřhvězdičkového hotelu „Hotel Royal Prague“ a navrhnout vhodnou marketingovou strategii ke zlepšení stávající situace daného podniku na trhu.Použité metody v práci jsou: metoda pozorování, metoda strukturovaného rozhovoru, popisná metoda, metoda analyzování sekundárních dat, komparace, analýza.Abstract:
The aim of this Bachelor’s Dissertation is to conduct marketing analysis of a selected four-star hotel – ‚Hotel Royal Prague‘and recommend a suitable marketing strategy aimed at the improvement of the current position of the hotel on the market.The methods used in the paper are: observations, structured interview, description, secondary data analysis, comparison, analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/forlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Karolína Macháčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURAVTCEVA, Elena. \textit{Marketingová strategie firmy v oblasti služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xeewt7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková