Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy – Michaela RŮŽIČKOVÁ
Michaela RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy
Marketing strategies of B2C e-commerce in the fashion industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je srovnat nástroje zvolené oblasti marketingových strategií - marketingových komunikačních strategií, u vybraných internetových obchodů a na základně zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce uvádějí do problematiky elektronického obchodování B2C a marketingových komunikačních strategií. V praktické části jsou nejprve představeny …víceAbstract:
The object of this bachelor thesis is to compare tools in selected field of marketing strategies marketing communication strategies of chosen e-shops and give practical suggestions on basis of discovered findings. The theoretical basis states the grounds for electronic B2C commerce and marketing communication strategies. In the practical part are firstly introduced chosen e-shops (Answear.cz, Different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Michaela. Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Ondřej Bereckei -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Petr GONTKOVIČ -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Alena KROUPOVÁ -
Marketingové řízení elektronického obchodování
Veronika Svatošová -
Elektronický obchod, analýza elektronického obchodování a marketingové strategie vybrané firmy
František Chumlen -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ