Michaela RŮŽIČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy

Marketing strategies of B2C e-commerce in the fashion industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je srovnat nástroje zvolené oblasti marketingových strategií - marketingových komunikačních strategií, u vybraných internetových obchodů a na základně zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce uvádějí do problematiky elektronického obchodování B2C a marketingových komunikačních strategií. V praktické části jsou nejprve představeny …více
Abstract:
The object of this bachelor thesis is to compare tools in selected field of marketing strategies marketing communication strategies of chosen e-shops and give practical suggestions on basis of discovered findings. The theoretical basis states the grounds for electronic B2C commerce and marketing communication strategies. In the practical part are firstly introduced chosen e-shops (Answear.cz, Different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKOVÁ, Michaela. Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/