Jak zlepšit komunikativní schopnosti studentů – Mgr. Lenka Temerová
Mgr. Lenka Temerová
Bakalářská práce
Jak zlepšit komunikativní schopnosti studentů
How to improve students' communicative skills
Anotace:
Bakalářská práce "Jak zlepšit komunikativní schopnosti studentů" se zabývá konverzací jako jednou ze základních jazykových dovedností a její důležitostí v praktickém životě. Práce pojednává o rozdílu mezi mluvením a konverzací a o motivaci v konverzačních hodinách. Hlavní část se zabývá komunikačními aktivitami a jejich hodnocením.Abstract:
Bachelor thesis "How to improve students communicative skills" deals with speaking as one of four basic language skills and its importance in every day situations. It also focuses on difference between speaking and conversation and motivation in conversational lessons. The main part consists of communicative activities, their types and evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zxq9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina
Práce na příbuzné téma
-
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Teaching teenagers speaking: Developing communicative skills
Lenka Šomanová -
Teaching Teenagers Speaking: Developing Communicative Skills
Kristina Gaálová -
Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks
Bára Půčková -
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
The effect of pronunciation instruction on the fluency of advanced Czech learners of English
Monika VLČKOVÁ -
The Impact of Bilingualism on Verbal Fluency and Executive Functions: The Case of L2-immersed and Non-immersed Czech-English Bilinguals
Michaela ADAMCOVÁ -
Developing Oral Fluency in English
Petra Káninská