Michal Petkov

Diplomová práce

Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací

Usage of videomarketing in presentation of tourism destinations on the internet
Anotace:
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační …více
Abstract:
This thesis primarily focuses on usability of video in tourism destination online marketing. Main aims are analysis of video usability modes and testing of online video ad effectiveness. Thesis also evaluates overall advisability of using videomarketing tools in destination marketing. The first chapter describes international tourism and some important tourism terms related to the overall topic such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31565