Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic – Kristýna Míková
Kristýna Míková
Diplomová práce
Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic
Implementing Worksheets in Secondary Education History Lessons Based on Students' Book Analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou pracovních a metodických listů a jejich zapojováním do výuky dějepisu na druhém stupni základních škol. Práce obsahuje především pracovní a metodické listy využitelné ve výuce dějepisu, které pomáhají k vytvoření vědomostí potřebných k pochopení historických souvislostí. Pracovní listy jsou vytvořeny s důrazem na aktivizaci žáků a jejich zapojení do výuky. K diplomové …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Irena Kapustová
- Oponent: Mgr. Milan Hes, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xexnpn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - dějepis, Učitelství pro střední školy - hudební výchova
Práce na příbuzné téma
-
Strukturální analýza učebnic dějepisu pro střední školy
Kristýna Musilová -
Analýza učebnic dějepisu pro SŠ z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí
Petr Vojtěch -
Analýza vybraných učebnic dějepisu pro II. stupeň ZŠ v tematickém celku Vznik prvních státních útvarů na českém území
Veronika KRAUSOVÁ -
Jak s výukou dějepisu? O čem svědčí české a slovinské učebnice dějepisu devadesátých let dvacátého století
Zdeněk Tomšů -
Obsahová a strukturální analýza českých učebnic dějepisu
Martina Musilová -
Metodické listy k vybraným kapitolám dějin umění pro střední školy
Jitka Kárská -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Průniky estetické výchovy a výuky české poezie 20. století na středních školách – metodické listy
Michal Beredzas
Název
Vložil
Vloženo
Práva