Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung – Bc. Dominika Popalová
Bc. Dominika Popalová
Diplomová práce
Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung
The relation between the form and function of the language in advertising
Abstract:
The thesis deals with the form and function of the language in its theoretical part. The terms "text," "context" and "advertising" are described and determined. In the practical part, the thesis focuses on relationship between the form of language and its function in a field of printed advertising. The aim of the thesis is to describe how the formal aspects of advertising and its functions reciprocally …víceAbstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá formou a funkcí jazyka. Jsou představeny a definovány pojmy "text", "kontext" a "reklama". Praktická část práce se zaměří na vztah mezi formou jazyka a jeho funkcí v oblasti tištěné reklamy. Cílem práce je popsat, jakým způsobem se navzájem ovlivňují formální stránka reklamy a její funkce, přičemž hlavní pozornost je věnována kontextu v rámci konkrétního …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xdkhs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POPALOVÁ, Dominika. \textit{Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xf0a6j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Německý jazyk / Německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Text analysis and translation commentary: promotional/advertising texts
Petra FLUKSOVÁ -
Terminologická báze a tematické pracovní listy pro inovaci výuky překladu a tlumočení (reklama) Baza terminów i tematyczne karty pracy dla inowacji nauki przekładu i tłumaczeń (reklama)
Jana ŠPREŇAROVÁ -
Smlouva o výkonu funkce v kontextu tzv. velké novely ZOK
Roman Černý -
Samozásobitelská funkce domácích zahrad
Marie Albrechtová -
Výchovná funkce probačních programů v kontextu prevence recidivy kriminálního jednání mladistvých
Petra Kubátová -
Ke kultuře mluvené formy němčiny jako cizího jazyka ve školských podmínkách Zur Kultur gesprochener Form des Deutschen als Fremdsprache unter schulischen Bedingungen
Marie MOOZOVÁ