Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost – David Krulich
David Krulich
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost
Marketing strategy proposal for software company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost je vytvoření efektivní marketingové strategie pro již existující softwarovou společnost na českém trhu. Bakalářská práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a jejich tvorby, včetně zdůraznění významu těchto strategií pro kvalitní vedení společnosti na konkurenčním trhu. Bakalářská práce Návrh marketingové …moreAbstract:
The theme of the thesis Marketing strategy proposal for software company is creating effective marketing strategy for existing Czech software company. The bachelor thesis deals with theory of marketing, marketing strategies and their creation and highlights the importance of marketing strategies for quality company management in a competitive market. The bachelor thesis is divided into three individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2013
Accessible from:: 7. 1. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krulich, David. Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights