Budování značky na sociálních sítích – Denisa Schwanová
Denisa Schwanová
Master's thesis
Budování značky na sociálních sítích
Branding on social media
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá budováním značky na sociálních sítích. Teoretická část je zaměřena na značku a její prvky, na budování a řízení značky a na její hodnotu. Druhé hlavní téma, v teoretické části, jsou sociální sítě. Nejprve je uvedena základní charakteristika vybraných sociálních sítí, následně jsou popsány jejich výhody a nevýhody. Na závěr se práce zabývá influencer marketingem, který využívá …viacAbstract:
This thesis deals with branding on social media. The theoretical part is focused on the brand and its elements, on building the brand as well as leading it and its value. The second main theme, in the thoretical part, is social media. First, the main characteristics of selected social media are introduced and subsequently are described their advantages and disadvantages. The conclusion deals with influencer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
Klára Opatřilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva