Analýza image firmy Elpremont elektromontáže s. r. o. – Lucie FRAISOVÁ
Lucie FRAISOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza image firmy Elpremont elektromontáže s. r. o.
Image analysis of Elpremont elektromontáže s. r. o.
Anotácia:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou image firmy Elpremont s.r.o. V teoretické části se práce zabývá zpracováním literárních zdrojů z oblasti firemní identity a image firmy. V praktické části je na základě marketingového výzkumu vyhodnocena image firmy z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou navrženy možné změny a doporučení pro zlepšení celkové image firmy.Abstract:
My bachelor work is devoted to image analysis of Elpremont s.r.o. The theoretical part of my bachelor work analyses the literature sources concerning a corporate identity and a company´s image. The practical part using marketing research evaluates the company´s image from the customer´s point of view. The work also proposes possible changes and recommendations to improve the company´s image.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRAISOVÁ, Lucie. Analýza image firmy Elpremont elektromontáže s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Denisa Malá -
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Analýza image vybrané společnosti
Kristýna DBALÁ -
Image a identita Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Jaroslav Zavadil