Poptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o. – Jan Čejka
Jan Čejka
Bakalářská práce
Poptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o benefitních poukázkách se zaměřením na jídelní kupóny neboli stravenky. Popis stravenek a fungování trhu s nimi je popsáno v teoretické části práce, včetně popisu jednotlivých nástrojů marketingu, které jsou posléze využity v části praktické. Pro praktickou část jsem použil metodu dotazníkového průzkum a dále rozhovorů se zaměstnanci společnosti Up Česká republika …víceAbstract:
This bachelor thesis is about benefit coupons, with further focus on meal vouchers. Description of meal vouchers and their market is described in theoretical part of this work, including description of marketing tools, which are later used in the practical part. I used questionnaire research method and I also interviewed some employees of Up Česká republika s.r.o. Target of this thesis is suggesting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xfafnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEJKA, Jan. \textit{Poptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xfafnp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zamestnanecké benefity formou stravovacích poukážok v Slovenskej republike
Barbora CHABADOVÁ -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Návrh marketingového plánu pro online kurzy
Matouš Novotný