Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb – Klára Vaňková
Klára Vaňková
Bachelor's thesis
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Marketing action plan for a company entering the market of transport services
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového akčního plánu společnosti, která vstupuje na trh dopravních služeb. Mým cílem bude navrhnout konkrétní kroky vedoucí k tomu, aby se společnost dostala do povědomí zákazníků. Teoretickou část si rozdělím do několika kapitol, ve kterých stručně charakterizuji základní marketingové pojmy a nástroje. V praktické část představím společnost Bohemian …moreAbstract:
The subject of bachelor thesis is the establishment of a marketing action plan for the company entering the transport services market. My goal will be to propose the concrete steps to introduce the company to the customers. I will divide the theoretical part into several chapters with briefly characteristics of the basic marketing concepts and tools. In practical part, I will introduce the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nbkow/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Klára. \textit{Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xfar3l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analysis of waste management situation in the Republic of Moldova - comparison of rural and urban areas
Kateřina Procházková -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková -
Marketingová situační analýza hotelu Betlem Club
Radka Zikova -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová