Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb – Klára Vaňková
Klára Vaňková
Bakalářská práce
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Marketing action plan for a company entering the market of transport services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového akčního plánu společnosti, která vstupuje na trh dopravních služeb. Mým cílem bude navrhnout konkrétní kroky vedoucí k tomu, aby se společnost dostala do povědomí zákazníků. Teoretickou část si rozdělím do několika kapitol, ve kterých stručně charakterizuji základní marketingové pojmy a nástroje. V praktické část představím společnost Bohemian …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis is the establishment of a marketing action plan for the company entering the transport services market. My goal will be to propose the concrete steps to introduce the company to the customers. I will divide the theoretical part into several chapters with briefly characteristics of the basic marketing concepts and tools. In practical part, I will introduce the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nbkow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of waste management situation in the Republic of Moldova - comparison of rural and urban areas
Kateřina Procházková -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková -
Marketingová situační analýza hotelu Betlem Club
Radka Zikova -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová