Skryté Markovovy řetězce - diskrétní případ – Bc. Aneta NYKLOVÁ
Bc. Aneta NYKLOVÁ
Diplomová práce
Skryté Markovovy řetězce - diskrétní případ
Hidden Markov chains - a discrete case
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit diskrétní případ skrytých Markovových řetězců. Úvodní část práce se věnuje pojmům úzce souvisejícími se skrytými Markovovými řetězci. Následuje vysvětlení teorie skrytých Markovových řetězců. Součástí teoretické části jsou příklady, na kterých je problematika ilustrována. V závěrečné kapitole práce se nachází aplikace probraných metod na reálný datový soubor.Abstract:
The goal of the diploma thesis is to introduce a discrete case of the Hidden Markov chains. The initial part of thesis presents terms which are closely related to Hidden Markov chains. In the next section, the theory of Hidden Markov chains is presented. The theoretical part includes examples on which issues are illustrated. Methods are applied on a real dataset in the final chapter.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Fačevicová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NYKLOVÁ, Aneta. Skryté Markovovy řetězce - diskrétní případ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Aplikace matematiky v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva