Ing. Jiří Hurt

Bakalářská práce

Reklama a její účinnost

Efficiency of advertising
Anotace:
Reklama byla, je a bude v budoucnu pro zadavatele stále větší výzvou. Jejím cílem je poskytovat informace, ovlivňovat chování, přesvědčovat a vytvářet postoje a návyky spotřebitelů. Bez využití vhodných propagačních prostředků v dnešní době nemá jakýkoli produkt šanci uspět. Cílem mé bakalářské práce je zjistit jak reklama působí na spotřebitele. V praktické části se budu zabývat účinností reklamy …více
Abstract:
Advertising was, is and will be in the future to sponsors a growing challenge. Its aim is to provide information, influence behaviour, persuade and develop attitudes and habits of consumers. Without the use of appropriate promotional tools today has not any product a chance to succeed. The goal of my thesis is to determine how advertising works on the consumer. In the practical part, I will address …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Ing. Milan Rubín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní