Možnosti elektronického obchodovania v malom a strednom podniku – Katarína Janoková
Katarína Janoková
Bakalářská práce
Možnosti elektronického obchodovania v malom a strednom podniku
Posibilies of electronic commerce in small and medium - sized enterprise
Abstract:
Bachelor thesis specifies an integrated view on the area associated with e-commerce. The aim is to further characterize the electronic trading, options of its use and implementation for small and medium-sized enterprises. Describes the business models, relationships between the elements of electronic commerce and possible security issues. It addresses identifying the advantages and disadvantages resulting …víceAbstract:
Bakalárska práca podáva ucelený pohľad na oblasť spojenú s elektronickým obchodovaním. Cieľom je bližšie charakterizovať elektronické obchodovanie, jeho možnosti využívania a zavedenia pre malé a stredné podniky. Popisuje obchodné modely, vzťahy medzi subjektmi elektronického obchodu, možné bezpečnostné problémy. Venuje sa vymedzeniu výhod a nevýhod plynúcich pre podnik aj konečných spotrebiteľov, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qmmo7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Peter Polakovič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Gecovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová