Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení – Jana Bedřichová
Jana Bedřichová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
Proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení. Plán zahrnuje situační analýzu a marketingové strategie, které značka využije k realizaci stanovených marketingových cílů. Práce obsahuje odborná teoretická východiska týkajících se marketingu, budování značky a udržitelné módy. Analytickou část tvoří marketingová …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market. The plan includes situation analysis and marketing strategies, which will be used by the company to realization of marketing goals. The thesis contains professional theoretical background related to marketing, brand building and sustainable fashion. Analytic part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDŘICHOVÁ, Jana. \textit{Návrh marketingového plánu a~budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xfo81o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
Ondřej Rašín -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská