Jana Bedřichová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení

Proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení. Plán zahrnuje situační analýzu a marketingové strategie, které značka využije k realizaci stanovených marketingových cílů. Práce obsahuje odborná teoretická východiska týkajících se marketingu, budování značky a udržitelné módy. Analytickou část tvoří marketingová …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market. The plan includes situation analysis and marketing strategies, which will be used by the company to realization of marketing goals. The thesis contains professional theoretical background related to marketing, brand building and sustainable fashion. Analytic part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.