Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu – Barbora Jonášová
Barbora Jonášová
Bakalářská práce
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Augmented Reality and its use in Sales and Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou a využitím této technologie především v oblasti marketingu a obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podán obecný přehled o rozšířené realitě z hlediska její definice, vývoje, principu a používaných technologií. Dále jsou přiblíženy způsoby jejího využití v různých odvětvích a problémy, které s touto technologií …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with augmented reality and its use in marketing and sales. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part a general overview of augmented reality is given in terms of its definition, development, principles and technologies used. Next, uses of augmented reality in various sectors are presented along with some of the problems that are associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41674
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Zdeněk Smutný
- Oponent: Pavel Jašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41674
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Design Guidelines for User Interface for Augmented Reality
Jakub Blokša -
Design dětské hračky na principu rozšířené reality
Štěpán Dlabaja -
Současné technologie ve vzdělávání v zoo a design vzdělávací úlohy v kontextu virtuální reality
Erika Mirová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Mobilní soutěžní aplikace Bobřík informatiky
Jan HAMERNÍK