Bc. Denisa Hledíková

Diplomová práce

Komunikační strategie edukativního produktu

Communication Strategy of the Educative Product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie edukativního produktu, kni-hy "Náš zázračný příběh", určené pro rodiče, kteří počali své dítě pomocí medicíny. Teore-tická část představuje problematiku marketingu a marketingové komunikace. Dále uvádí do problematiky sociální reklamy, reklamy služeb, jelikož zdravotnictví nepochybně službou je. A také okrajově přibližuje právě zdravotní službu …více
Abstract:
Diese Diplomarbeit befasst sich mit einem Vorschlag der Kommunikationsstrategie des Edukationsproduktes, und zwar des Buches "Náš zázračný příběh", das ein Hilfsmittel für die Eltern, die ein Kind mit Hilfe der assistierten Reproduktion empfangen haben ist. Der theoretische Teil stellt die Problematik des Marketings und der Marketingkommunikation, sowie die Social Marketing Problematik, Dienstleistungsmarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hledíková, Denisa. Komunikační strategie edukativního produktu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe