Společenská odpovědnost firem v kraji Vysočina – Bc. Pavla Papírníková
Bc. Pavla Papírníková
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem v kraji Vysočina
Corporate Social Responsibility in the Vysočina Region
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat společenskou odpovědnost vybraných firem v kraji Vysočina. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři zahrnují teoretická východiska práce, definice a základní charakteristiky společenské odpovědnosti, vymezení stakeholders a přínosů, které firmy mohou získat. Další část se zaměřuje na aktivity společenské odpovědnosti podle oblasti ekonomické, sociální a environmentální …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the Corporate Social Responsibility in chosen companies in Vysočina Region. The thesis is divided into five chapters. The first three are engaged into explaining definitions, basic characteristics of Corporate Social Responsibility, defining stakeholders and benefits for the companies. Next part is focused on activities in the economic, social and environmental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s4ohf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Surá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman