Marketingová strategie event agentury vstupující na trh – Bc. Eva Horáková
Bc. Eva Horáková
Master's thesis
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Marketing Strategy of a Newly Established Event Agency Entering a Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií event agentury vstupující na trh na Vysočině. Doposud byla činnost subjektu zanedbatelná, stejně jako marketingové aktivity podniku. Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávající strategie, návrh nové strategie a marketingového mixu.Teoretická část je vypracována na základě informací z odborné literatury a doplňujících zdrojů. Obsahuje definici …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of a newly established event agency entering a market in Vysočina. So far, the activity of a subject has been negligible, just like the marketing activities of the company. The aim of this diploma thesis is to evaluate the current marketing strategy, design new strategy and marketing mix.The theoretical part is based on information from professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie event agentury vstupující na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xfzw9o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights