Situační analýza personální agentury JESS Production – Bc. Jesika Husáková
Bc. Jesika Husáková
Bachelor's thesis
Situační analýza personální agentury JESS Production
Situation analysis of personal agency JESS Production
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá obecnou charakteristikou personálních agentur, popisem analýz, které se promítají v analytické části a vytvoření návrhů pro zefektivnění firemních procesů pro vybranou agenturu JESS Production.Abstract:
The bachelor thesis is focusing on a general characteristics of personal agencies, description of the selected analyses which can be found in a analytical part of the thesis and also creating proposals to improve and streamline the agency´s processes for a chosen personal agency, JESS Production.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nkeci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Václav Fišer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSÁKOVÁ, Jesika. \textit{Situační analýza personální agentury JESS Production}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xg0jkx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Analýza služeb poskytované personální agenturou
Kristína Fajtlová -
Personální agentura - analýza činnosti
Hana Budinská -
Analýza vybrané IT personální agentury
Lukáš Vít -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané personální agentury na Opavsku
Klaudie Kuchaříková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Traditional travel agency in competition with online agency
Meri Grigolia -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva